בלטימור 3, קרית אריה, פתח תקווה

משנת 1978

בשירות ארצי

טקסטיל לבית בזול

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בחנות אמריקן קנון שבפתח תקווה מציעים מבחר עשיר ואיכותי של מוצרי טקסטיל לבית עבור מחירים אטרקטיביים במיוחד. המוצרים שאנו מייצרים ומשווקים כוללים בין היתר וילונות, מפות, שמיכות, מגבות ומצעים, המוצעים במידות שונות, סוגי בדים, צבעים והדפסות לרבות ייצור לפי דרישה והספקתו בהתאם ללוחות זמנים מתואמים. מאחורי חברתנו ניסיון של עשרות שנים ומאות לקוחות מהמגזר הפרטי, עסקי ומוסדי, הנהנים מקשת רחבה של מוצרים ברמת האיכות והגימור הגבוהה ביותר שאפשר לבקש.

מגוון סוגי וילונות

מוצרי טקסטיל לבית שחברתנו מייצרת ומשווקת כוללים גם מגוון סוגי וילונות עם שיטות תלייה שונות, לרבות וילונות ונציאינים, רומים ורטיקאלים, עם טבעות, פלדים, סרטי כיווץ, וולן, כותרות, לולאות בד ומנועים חשמליים. כמו כן, הוילונות מוצעים לייצור בכל מידה מבוקשת ועם בדים לפי בחירה, שיכולים למשל להיות בדי דמויי פשתן, אורגנזה, פוליאסטר מודפס או חלק, וואל מקומט, בדים מעכבי בעירה, בדי איטום והצללה.

המון סוגי מצעים

כחלק ממוצרי טקסטיל לבית אנו מחזיקים מבחר גדול ועשיר של סוגי מצעים המוצעים בשלל מידות, סוגי בדים, צבעים והדפסים כסדינים יחידים וזוגיים, וציפות לשמיכות וכריות. מצעי מאה אחוז כותנה "סרוקה", מצעי סאטן ופלנל העשויים גם ממאה אחוז כותנה,ומצעים רקומים.

וכן מצעים לילדים ותינוקות,

שמיכות לקיץ ולחורף

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון איכותי וגדול של שמיכות לקיץ ולחורף הכולל בין היתר:

  • שמיכות חורף – עם מילוי הולופייבר, שמיכות פוך אווזים טהור, עם מילוי קומפורל המקורי של חברת דופונט, פוך סינטטי, מגוון סוגי שמיכות מיקרופייבר, שמיכות קורל פליז,שמיכותPVפלאש ושמיכות קטיפה פרוותיות.
  • שמיכות קיץ – מגוון סוגי שמיכות מאה אחוז כותנה סרוקה, וכן שמיכות פיקה ממאה אחוז כותנה, ופוליאסטר וכותנה.

כל סוגי המגבות

אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המגבות בכל גודל וצבע ועבור כל צורך ומטרה. המגבות האיכותיות שלנו כוללות בין היתר מגבות גוף חלקות לבנות וצבעוניות בגדלים שונים, מגבות עם רקמה, חלוקי מגבת,חלוקי סאונה, מגבותג'קרד, מגבות מטבח מבד פיקה, ומגבות מטבח משובצות.כל המגבות עשויות ממאה אחוז כותנה.

 הזמנת מוצרי טקסטיל

מלבד המוצרים שכבר פורטו, בחנות שלנו תוכלו ליהנות מעוד מגוון מוצרי איכות של טקסטיל לבית, המוצעים בזול  ועם שירות יעיל, מהיר ואמין. על מנת להכיר את מוצרינו ולדעת עוד אודותם אתם מוזמנים לבקר בחנות שלנו שבפתח תקווה, או ליצור קשר עם אמריקן קנון בטלפון 03-9233445/6.

חניה חינם ללקוחותינו במקום, נגישות מלאה לנכים.

תכנים אחרונים

וילונות בפתח תקווה

למי שרוצה לרכוש וילון לביתו או לעסק הנמצא באזור פתח תקווה כדאי שיכיר את אמריקן קנון. מדובר בחנות ותיקה הפועלת כבר מסוף שנות השבעים ומתמחה

וילון תפירת קפלים

תפירת וילון קפלים

תפירת וילון קפלים מגוון איכותי של וילונות קפלים החברה הוותיקה והמוערכת אמריקן קנון מציעה ללקוחותיה מהמגזר הפרטי, העסקי והמוסדי, מגוון איכותי של וילונות קפלים. הוילונות

וילונות ורטיקליים

וילונות ורטיקליים לעצב את הבית או המשרד עם וילונות ורטיקליים מחפשים וילונות יפים, יעילים ועכשוויים לעיצוב הבית והמשרד? כדאי שתכירו את הוילונות הורטיקליים שיש לאמריקן

יצירת קשר

מלאו את הפרטים הבאים ונשוב בהקדם

דילוג לתוכן