בלטימור 3, קרית אריה, פתח תקווה

משנת 1978

בשירות ארצי

וילונות בהזמנה לפי מידות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

וילונות בהזמנה לפי מידות בחנות של חברת אמריקן קנון שבפתח תקווה תוכלו למצוא מגוון איכותי ועשיר של וילונות גלילה מבד, המסופקים לפי מידה ומתאימים לצרכים ביתיים, עסקיים ומוסדיים. הוילונות פועלים באופן ידני או חשמלי ומסופקים ברמות ביצוע וגימור גבוהות ביותר ועבור מחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד.

וילונות גלילה מבד

אצלנו תוכלו להזמין וילון גלילה לפי מידה בקשת רחבה של צבעים ומסוגים שונים של בדים, לרבות בדים מעקבי בעירה. וילונות אלו מהווים פתרון הצללה יעיל, עכשווי ומבוקש לבתים ומשרדים ובתי עסק נוספים, כמו מסעדות ובתי מלון, והם אידיאלים עבור מפתחים וחלונות ללא תריס. חשוב לציין כי אנו מייצרים את הוילונות בדרגות שונות של הצללה עד לאיטום והאפלה מלאים.

וילון ונציאני לפי מידה

מלבד וילונות גלילה מבד אנו מספקים גם וילון ונציאני לפי מידה. מדובר למעשה בוילונות גלילה ממתכת, P.V.C  ,עץ המשמשים כתריסים אופנתיים ויעילים לבתים פרטיים, משרדים ובתי עסק נוספים. וילונות אלו מסופקים בקשת רחבה של צבעים והם מתאימים להתקנה על קיר או תקרה. כמו כן, ניתן להזמינם עם תוספת כבלי עגינה המונעת את תזוזתו של הוילון בגין משבי רוח. ניתן לקבלם גם עם שלבים בגדלים שונים, מוצעים עבור וילון מתכת או אלומיניום במידות של 16, 25 ו- 50 מ"מ, ווילון ונציאני מעץ עם מידות שלבים של 25 ו- 50 מ"מ. ווילון PVC עם שלבים ברוחב 50 מ"מ בנוסף, ברשותנו וילונות ונציאנים ורטיקאליים המסופקים במידות שלבים של 16, 25 ו- 50 מ"מ.

ניתן לקבל גם מנגנון מג'יק לפתיחה חלקה.

 

מנועים חשמליים לוילונות גלילה

מלבד וילונות גלילה אנו מספקים גם מנגנונים הנחוצים להפעלתם, בין אם מדובר במנגנון משיכה ידני עם חוט או במנגנון חשמלי ממונע עם שלט. ברשות חברתנו מנועים חשמליים איכותיים תוצרת צרפת של החברה המובילה somfy, שהינם אידיאלים לוילונות גלילה ונציאנים וכן עבור וילונות עם שיטת פתיחה של פלדים, קונטרהפלד, וילונות רומים ווילונות בננה.

 

הזמנת וילונות גלילה

להזמנת וילונות גלילה לפי מידה מבוקשת, המתאימים באופן מושלם למפתחים ולסגנון הבית או המשרד, בואו לחנות שלנו בפתח תקווה או צרו קשר עם אמריקן קנון בטלפון 03-9233445/6.

חניה חינם ללקוחותינו במקום, נגישות מלאה לנכים.

תכנים אחרונים

וילונות בפתח תקווה

למי שרוצה לרכוש וילון לביתו או לעסק הנמצא באזור פתח תקווה כדאי שיכיר את אמריקן קנון. מדובר בחנות ותיקה הפועלת כבר מסוף שנות השבעים ומתמחה

וילון תפירת קפלים

תפירת וילון קפלים

תפירת וילון קפלים מגוון איכותי של וילונות קפלים החברה הוותיקה והמוערכת אמריקן קנון מציעה ללקוחותיה מהמגזר הפרטי, העסקי והמוסדי, מגוון איכותי של וילונות קפלים. הוילונות

וילונות ורטיקליים

וילונות ורטיקליים לעצב את הבית או המשרד עם וילונות ורטיקליים מחפשים וילונות יפים, יעילים ועכשוויים לעיצוב הבית והמשרד? כדאי שתכירו את הוילונות הורטיקליים שיש לאמריקן

יצירת קשר

מלאו את הפרטים הבאים ונשוב בהקדם

דילוג לתוכן